Dažniausiai užduodami klausimai

1. Per kiek laiko gausiu užsakytą prekę?

Prekės pristatymo laikas yra apie 2-7 d. d. Tikslus laikas kiekvienam pristatymo būdui nurodytas skiltyje Taisyklės (nuostatos ir sąlygos) -> Pristatymas.

2. Ar galima atsiskaityti grynaisiais?

Taip. Norėdami atsiskaityti grynaisiais, turite rinktis pristatymo būdą "Pristatymas į namus per LP EXPRESS kurjerius". Tokiu atveju, pinigus galėsite paduoti kurjeriui, kuomet jis pristatys prekę. Be to, galite pasirinkti mokėjimo būdą PaySera ir atsispausdinti čekį, su kuriuo galėsite sumokėti grynaisiais MAXIMA arba Perlo kasose. Išperkamuoju paštu nesiunčiame (neteikiame galimybės atsiskaityti Lietuvos pašto skyriuose grynaisiais).

3. Kokie galimi pristatymo būdai ir kiek jie kainuoja?

Visi pristatymo būdai nurodyti skiltyje Taisyklės (nuostatos ir sąlygos) -> Pristatymas.

4. Kokie galimi atsiskaitymo būdai?

Visi atsiskaitymo būdai nurodyti skiltyje Taisyklės (nuostatos ir sąlygos) -> Atsiskaitymo būdai.

5. Ar taikote savo prekėms garantiją?

Taip. Visos garantijos sąlygos nurodytos skiltyje Taisyklės (nuostatos ir sąlygos) -> Garantijos.

6. Ką daryti, jei netiks užsakytų prekių dydis arba netenkins jų kokybė?

Tokiu atveju, prekes galima grąžinti atgal arba pakeisti į kitas tokias pačias, tik kito dydžio. Visos keitimo/grąžinimo sąlygos nurodytos skiltyje Taisyklės (nuostatos ir sąlygos) -> Keitimas/Grąžinimas.

7. Ar galite pateikti konkrečių batų vidpadžio dydį?

Ne. Vidpadžių nematuojame ir konkrečių išmatavimų neteikiame. Norėdami sužinoti, kokį dydį turėtumėte pirkti, pasinaudokite mūsų dydžių lentele. Atminkite, jog dydžių lentelėje pateikti tik orientaciniai duomenys. Visa mūsų avalynė atitinka Europinius standartus, t.y., dydžiai nėra nei padidinti, nei pamažinti, todėl siūlome rinktis tokį dydį, kokį nešiojate dažniausiai. Jei atsitiks taip, jog dydis netiks - prekę galėsite pakeisti arba atgauti savo sumokėtus pinigus.

8. Kur galėčiau pasimatuoti mane  dominančius batus?

Deja, kol kas turime tik el. parduotuvę, todėl tokios galimybės nėra.

9. Noriu gauti siuntą į LP EXPRESS paštomatą, tačiau vykdant užsakymą nematau galimybės pasirinkti konkretaus paštomato. Ką daryti?

Mes automatiškai parenkame artimiausią paštomatą pagal Jūsų nurodytą pristatymo adresą. Jei šis sprendimas netinka, vykdant užsakymą, papildomuose komentaruose galima nurodyti konkretų paštomatą, į kurį norima gauti prekes.

10. Kodėl puslapyje nėra prekių arba nerodo jų nuotraukų?

Naktimis iš Sekmadienio į Pirmadienį, iš Antradienio į Trečiadienį ir iš Ketvirtadienio į Penktadienį atliekami katalogo atnaujinimo darbai. Dėl šios priežasties, vėlai vakare arba anksti ryte galite nematyti pilno prekių katalogo arba kai kurių nuotraukų. Tokiu atvjeu, prašome apsilankyti mūsų el. parduotuvėje šiek tiek vėliau.



Klienčių atsiliepimai

GAUKITE KARŠČIAUSIUS PASIŪLYMUS!