1.1. Iš viso galimi penki pristatymo būdai:
1.1.4. Pristatymas į namus per Venipak kurjerius (3,00 €). Pristatymo laikas: 3-8 d. d.
1.1.5. Pristatymas į Omniva paštomatą (3,00 €). Siuntinį galėsite atsiimti Jums patogiu laiku. Omniva terminalai veikia visą parą, septynias dienas per savaitę. Pristatymo laikas: 3-8 d. d.
1.3. Ne visos prekės, pateiktos el. parduotuvėje, yra sandėliuojamos mūsų sandėlyje. Pasitaiko atvejų, kuomet prekes pirmiausiai turime atgabenti iš tiekėjų sandėlio Vokietijoje ar Lenkijoje, dėl to siuntimas klientui (Jums) gali užtrukti šiek tiek ilgiau nei nurodyta 1.1.1, 1.1.2 bei 1.1.3 punktuose (didžiausia galima paklaida - 2 d. d.).
1.4. Dėl prekių pristatymo į užsienį prašome kreiptis el. paštu [email protected].
2.1. Paysera išankstinis pavedimas (tinka visiems pristatymo būdams). Jums nereikia turėti sąskaitos šioje sistemoje. Su Paysera galite atsiskaityti elektroninės bankininkystės pagalba (Swedbank, SEB, Luminor, Danske Bank ir kt.) arba kitomis mokėjimo sistemomis - MAXIMA kasose grynaisiais (būtina atsispausdinti mokėjimo kvitą), Perlo terminaluose (būtina atsispausdinti mokėjimo kvitą) ir kt.
2.2. Kortele atsiimant (tinka tik atsiimant paštomate arba iš kurjerio). + 1,50 € prie pristatymo kainos.
2.3. Grynaisiais atsiimant (tinka tik atsiimant pašte arba iš kurjerio). + 1,50 € prie pristatymo kainos.
2.4. Jei pasirinksite mokėjimo būdą Paysera sistemoje, Jūsų apmokėjimo lauksime 24 val. nuo užsakymo pateikimo. Jei per šį laikotarpį negausime pavedimo, Jūsų užsakymas bus atšauktas.
2.5. Pasirinkus atsiskaitymo būdą kortele atsiimant arba grynaisiais atsiimant ir neatsiėmus prekių, nors jos jau buvo išsiųstos (pvz., pateikėte užsakymą ir apsigalvojote, jog prekių Jums nebereikia), vis tiek privalote atsiimti siuntinį. Užsakymo suruošimas, išsiuntimas ir grįžimas atgal mums kainuoja, todėl neatsiėmę ir nesumokėję už siuntinį, vėliau galėsite užsakyti tik su išankstiniu pavedimu. Dėl didelio tokių neatsiimtų siuntų skaičiaus, užsakymams, kurių vertė 100 € ir daugiau, priimame tik išankstinius apmokėjimus.
3.1. Visos prekės yra visiškai naujos ir nenaudotos. Prekėms taikome 24 mėnesių garantiją nuo sąskaitos išrašymo dienos. Norėdamas ja pasinaudoti, pirkėjas turi pateikti rašytinį prašymą, kuriame nurodo priežastį (prekės trūkumą), kartu su prekės įsigijimo dokumentu. Nekokybiškos prekės nuotraukas su defektais ir užsakymo kodu atsiųskite mums el. paštu [email protected].
3.2. Garantija netaikoma šiais atvejais:
3.2.1. netyčinių arba tyčia padarytų mechaninių pažeidimų (nuplėšimų, perpjovimų ir pan.);
3.2.2. atsiradusių dėl nerūpestingo ir netinkamo naudojimo;
3.2.3. prekė buvo naudojama ne pagal paskirtį;
3.2.4. natūralaus avalynės nusidėvėjimo;
3.2.5. jei prekės originali pakuotė buvo sugadinta/išmesta.
4.1. Nusipirkę netinkamo dydžio prekę, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 14 (keturiolika) dienų nuo pristatymo Jums dienos. Tokiu atveju, netinkamo dydžio prekė yra pakeičiama į tokią pačią kito dydžio prekę, apskritai kitokią prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.
4.2. Nusipirkę netinkamos kokybės prekę, Jūs turite teisę: 1) reikalauti nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą); 2) reikalauti nemokamai pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu; 3) reikalauti atitinkamai sumažinti kainą; 4) vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą kainą.
4.3. Turite teisę nenurodant priežasties atsisakyti sutarties (bet kurios gautos prekės) per 14 (keturiolika) dienų nuo pristatymo Jums dienos (CK 6.22810 str.).
4.4. Keičiant dėl netinkamo dydžio, vienai prekei galioja tik vienas keitimas. Jei manote, kad kitas dydis ar apskritai kita prekė Jums gali netikti ir antrą kartą, prašome atlikti grąžinimą, o ne keitimą. Keičiant dėl netinkamos kokybės, galima keisti daugiau nei vieną kartą.
4.5. Grąžinama prekė turi būti tokios pačios būklės kaip ją ir gavote (toje pačioje dežėje, su visais papildomais lipdukais, etiketėmis ir kt.).
4.6. Grąžinąma prekė ir jos įpakavimas turi būti tokie patys kaip juos ir gavote.
4.7. Prekes matuokitės sausoje, švarioje patalpoje! Jei jaučiate, kad dydis netinka, nenaudokite. Iš karto pasikeiskite dydį, nes naudotos prekės atgal nėra priimamos.
4.8. Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos tik per teisės aktuose bei mūsų nuostatose ir sąlygose nurodytą terminą ir tik tuo atveju, jei:
4.8.1. Prekė nebuvo naudojama;
4.8.2. Prekė nebuvo sugadinta;
4.8.3. Prekė nepraradusi prekinės išvaizdos;
4.8.4. Prekė grąžinama originalioje pakuotėje;
4.8.5. Nuo prekės nebuvo nuimta originali etiketė (jei tokia yra).
4.10. Prekės grąžinimo mums išlaidas apmokate Jūs (siuntimas Lietuvos paštu + siuntos registravimas). Kuomet prekė keičiama į kitą dydį, išlaidos pasidalinamos (grąžindami prekę mokate Jūs, o mes apmokame naujos prekės išsiuntimą Jums).
4.11. Prieš siųsdami prekę/prekes atgal, susisiekite su mumis telefonu ar el. paštu, nurodydami savo užsakymo kodą bei kurią/kurias prekes norite keisti/grąžinti ir informuosime Jus apie tolimesnę proceso eigą.
4.12. Dovanų kuponai atgal nepriimami!
5.1. Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt), į teismą arba pildyti paraišką elektroninėje ginčių sprendimo platformoje (ec.europa.eu/odr/).
5.2. Jai24.LT turi teisę iš dalies ar visiškai pakeisti šias taisykles, apie tai pranešdami el. parduotuvėje. Tolimesnis naudojimasis mūsų tinklapio paslaugomis reiškia šių taisyklių laikymąsi. Visi iškilę nesutarimai ir ginčai sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami pagal LR įstatymus.
5.3. Paskutinį kartą keista: 2020-08-11.